دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج
دانشکده علوم انسانی
پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی
عنوان :
بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در ر ابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا
شعبه کرمانشاه
برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود
تکه هایی از متن به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
چكیده فارسی
در دنیای پر رقابت امروز شركت های بیمه پیشرو توجه زیادی به جلب رضایت مشتری می كنند ، به قول پیتر دراكر هدف خود را جلب رضایت مشتری قرار می دهند تا سود ، زیرا سود به دنبال آن مهم تحقق می یابد شناسائی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران می تواند كمك شیانی به مدیران شركت های بیمه كند تا بر اساس آن استراتژی های خود را تدوین كنند.
مدیران و ناجیان استخر نیز قسمتی از بیمه گذاران شركت های بیمه می باشند ، این بیمه گذاران با توجه به اینكه با اقشار زیادی از مردم سرو كار دارند راضی نگاه داشتن آنها می تواند برای شركت های بیمه مفید باشد.
این پژوهش در پنج فصل به بررسی عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران در رابطه با مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه كرمانشاه می پردازد فصل اول ، كلیات پژوهش فصل دوم ، مبانی نظری پژوهش فصل سوم ، بررسی روش شناسی پژوهش فصل چهارم ، تجزیه و تحلیل داده ها و در فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهادهای پژوهش آمده است
این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی می باشد و دارای هفت فرضیه می باشد كه عوامل موثر بر رضایت بیمه گذاران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر را ، شالوده خدمت ، عوامل انسانی ، عوامل غیر انسانی ، ابعاد قابل لمس ، مسئولیت اجتماعی و قیمت ( حق بیمه ) معرفی می كند و در فرضیه شماره هفت رضایت بیمه گذران مسئولیت مدنی مدیران و ناجیان استخر در بیمه دانا شعبه كرمانشاه مورد آزمون قرار گرفته است كه نتیجه حكایت از رضایت این بیمه گذاران دارد.
با توجه به اینكه آماره T محاسبه شده برای فرضیه های فوق بالاتر از میانگین نظری بود فرضیه های فوق مورد تایید قرار گرفت.
فرم در حال بارگذاری ...